Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Visser - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Visser - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hai allemaal!

Aankomende zaterdag gaat het gebeuren!! Dan vertrek ik samen met Lidewij naar Suriname!
In Suriname ga ik stage lopen bij stichting WIN (zie www.stichtingwin.com). Stichting WIN is het welzijnsinstituut in Nickerie. Het is de bedoeling dat ik ga werken op de psychologische afdeling van het streekziekenhuis, in een meisjesinternaat en in een schoolbegeleidingsteam. Daarnaast ga ik onderzoek doen naar kindermishandeling in Nickerie.
Naast al deze serieuze zaken ben ik natuurlijk ook van plan om de mooie en leuke dingen van het land te gaan zien en meemaken!

Via deze website zal ik jullie op de hoogte houden van mijn leven daar! Ik zou het leuk vinden om ook af en toe wat van jullie te horen!!

Liefs, Kim

  • 21 Februari 2008 - 23:23

    Mar:

    Hey lieve Kim,

    Leuk! Ik ga je cker volgen. Hoop dat je een TE gekke periode tegemoet gaat...Ga je wel missen hoor!! Geniet van alles wat er op je pad gaat komen...

    Dikke kus

  • 22 Februari 2008 - 07:41

    Michiel:

    Ha Kim,

    Een leuk stukje in de Rodactueel. Bedankt dat je mijn paardetrainingen zo leuk hebt gevonden haha. Heel veel plezier en succes in Suriname. We gaan je zeker missen, maar jij waarschijnlijk ons wat minder. Als je terug bent dan gaan we wel weer een snoekfeestje doen, in mijn nieuwe huisje.

    Groeten en kus.

  • 22 Februari 2008 - 07:44

    Soof:

    Lieverd,

    Onwijs jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben! De tijd is ook zo snel gegaan... Ik wens je voor zaterdag een fijne vlucht, en voor daarna een onvergetelijke tijd! Geniet ervan, en haal alles eruit wat erin zit!

    Ik ga je mega missen, maar we contacten af en toe!

    Liefs en een kus

  • 22 Februari 2008 - 07:46

    Lori:

    It's Kim Christa!
    Joehoe! Een waarbenjij.nu...kunnen we lekker genieten van je belevingen daar in het verre Suriname!
    Jippie jeeh! Het is bijna zo ver, big time WAAAAAHHHHH!!
    Succes vandaag nog even met de laatste dingen!

    Kiss!

  • 22 Februari 2008 - 09:05

    Renske:

    Hej Kim,

    Heel veel plezier in Suriname. Ik hoop dat je een leuke en leerzame tijd zult hebben, maar dat komt vast goed!!! Goede reis en tot over een paar maandjes!

    liefs,

    Renske

  • 22 Februari 2008 - 09:17

    Larissa:

    Heey kimmie,
    heeeeel erg veel plezier de komende tijd!!ik ga het ook allemaal volgen!!
    en doe voorzichtig he :P
    kus

  • 22 Februari 2008 - 10:13

    Eelkje:

    Hey meis!
    Vind het echt super om net weer contact te hebben voordat je weggaat. Helaas hebben we elkaar niet meer gezien en echt gesproken, maar ik ga je avonturen zeker volgen! Hartstikke spannend joh!
    Hele goede vlucht morgen en heel veel plezier en maar er een mooie tijd van!

    Tot spreeks!

    Dikke kus

  • 22 Februari 2008 - 11:17

    Ron:

    Hai Kim,

    Heel veel plezier daar in het verre Suriname. Geniet ervan. Dit is een ervaring die je niet meer afgenomen kan worden.

    Liefs

  • 22 Februari 2008 - 11:22

    Sam:

    KIMMIE!!!

    Heel veel plezier, geniet ervan want voor je het weet ben je weer hier in dit koude landje!! We houden contact! Goede reis!!

    Liefs

  • 22 Februari 2008 - 11:58

    J To The Essica:

    Kimmie,
    Ik hoop dat je je shirt nog veel aan zult hebben!! :D
    Handgemaakt hea! en met veel liefde!! ik hou je zeker in de gaten. je bent dus nog niet helemaal van ons af!! balen voor jou!! Nee hoor have fun and see ya around 6 months :D
    Kussie jessica

  • 22 Februari 2008 - 20:52

    Carinke:

    Heel veel plezier en vergeet niet om te genieten!!

    x Carinke

  • 23 Februari 2008 - 11:54

    Pietje:

    Yo Kimmie SuperGirl!
    Ben trots op je hoor! Ik hoop dat het allemaal lukt met alle last-minute stress... Have fun en succes!

    Xx Pietje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Kim

Actief sinds 21 Feb. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 19307

Voorgaande reizen:

23 Februari 2008 - 23 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: